Bancul zilei

  • Adrian Trasca
    Message 1 of 34 , Dec 4, 2009
      Basescu si Geoana in avion.
      Basescu arunca 100E pe geam. Geoana intreaba:
      -De ce ai aruncat 100E?
      -Ca sa fac un roman fericit!
      Geoana arunca 200E.
      -De ce ai aruncat 200E?
      -Ca sa fac doi romani fericiti!
      Pilotul aude discutia si spune:
      -Ce-ar fi sa va aruncati amandoi si sa faceti toti romanii fericiti?

      Noul Windows 7: Simplificați-vă activitatea zilnică. Găsiți PC-ul potrivit pentru dvs.
    • Adrian Trasca
      Message 34 of 34 , Feb 25, 2013
        Până la urmă, s-a dovedit că bebeluşul pe care îl creşteam de două săptămâni nu era al meu. Cică a fost nu ştiu ce încurcătură la spital. Sincer să fiu m-am gândit şi eu la treaba asta... Eu mă dusesem acolo ca să-mi scoată gipsul.