  • Adrian Trasca
    Message 1 of 1 , Jan 3, 2009
      Pentru iubitorii sau simpatizantii de handbal am creat un grup de discutii pentru a pune tara la cale si in acest domeniu! :-)

      Pentru inscriere, trimiteti un mesaj la
      handbalclub-subscribe@yahoogroups.com

      sau vizitati si introduceti adresa de e-mail in casuta-text de la adresa
      http://universitateacraiova.ro/css_caracal/grup.php

      Pagina de start a grupului:

      Adrian
      Intotdeauna alb-albastru!

      Încearcă restul serviciilor Windows LiveT. Nu e doar simplă corespondenţă - Windows LiveT e mai mult decât un Inbox. Mai mult decât nişte simple mesaje