Lemuria: sa plecam de aici/ amour/ filosofia sexului

  • centaur1950ro
    Message 1 of 1 , Mar 30, 2008
      Sa plecam de aici?

      Daca cineva m-ar fi intrebat in urma cu o luna unde as vrea sa plec,
      as fi raspuns fara nici o ezitare ca visele si sperantele mele sunt
      legate de numele unui oras argentinian ale carui plaje sunt lovite
      neincetat de valurile Atlanticului. Am ales Mar del Plata uitandu-ma
      la o harta usor îngalbenita de timp si rupta pe la colturi, deasupra
      careia zaboveam ore intregi, ignorand foamea, strigatele bunicii
      venite din camera cealalta sau durerea ochilor atunci cand lumina si
      caldura soarelui incetau sa mai conteze. Nu mai stiu de ce privirea mi
      s-a oprit asupra acelui oras; probabil mi-a placut numele sau exotic,
      in spatele caruia parea sa se afle promisiunea ca totul va fi bine in
      cele din urma.

      continuarea pe
      http://lemuria89.blogspot.com/2008/03/s-plecm-de-aici_7430.html

      ____________________

      Amour, colaj video
      http://lemuria89.blogspot.com/2008/03/amour.html

      ____________________

      De la butoane de mixer la butoane de tastatura
      Radu Constantinescu – „Filosofia sexului"

      Absolvent al facultatii de Litere, Radu Constantinescu este DJ la Info
      Pro si editorialist la Ziarul Financiar. La sfârsitul lui ianuarie
      2008, in Twice, a lansat romanul de debut „Filosofia sexului". In timp
      ce scriitorul - DJ se afla la butoanele mixerului si dansatoarele
      semi-dezbracate incingeau atmofsera din club, oamenii rasfoiau prin
      colturi „Filosofia sexului" zâmbind mirati si încântati de lansarea
      atipica a cartii.

      continuarea pe
      http://lemuria89.blogspot.com/2008/03/de-la-butoane-de-mixer-la-butoane-de.html

      Forumul il puteti accesa la adresa: