Din filele existentei(aforisme)

  • trifu andreea
    Message 1 of 1 , Dec 4, 2007
      Va multumesc frumos celor care mi-ati publicat si imi publicati aceste creatii video.
      Cei care nu sunt incantati sau cred ca acest gen de mesaj nu se potriveste cu grupul de discutii sa-mi trimita un mesaj la adresa de mail andreea_trifu@... pentru a-i nu mai deranja pe viitor.Multumesc.

      Aici gasiti aforisme, cugetari sau cum doriti sa le numiti create de mine.

      Andreea Trifu

      Get easy, one-click access to your favorites. Make Yahoo! your homepage.