Misogin ? :-)

  • Andrei Ghica
    Message 1 of 12 , Feb 28, 2006
      Intrebare: Poate sexul, in ultimile luni de sarcina sa
      provoace travaliul?
      Raspuns: Doar daca sexul e intre sotul tau si o alta
      femeie.

      mai sunt vreo cateva aici :-) in acelasi stil
      http://www.despre-copii.ro/articole/glume-mamici-tatici.asp

      http://mail.yahoo.com
    • adina ciocoiu
      Message 2 of 12 , Feb 28, 2006
        “…toti barbatii sunt mincinosi, nestatornici, prefacuti, ipocriti, mandri sau lasi, demni de dispretuit si robiti simturilor; toate femeile sunt perfide, viclene, vanitoase, viclene, curioase, destrabalate; lumea nu e decat o cloaca fara fund in care pocitaniile cele mai slute se tarasc si se rasucesc pe munti de murdarie; dar este pe lume ceva sfant si sublim: e unirea acestor doua fiinte asa de imperfecte si asa de ingrozitoare. Esti adesea inselat in dragoste, adesea ranit si adesea nenorocit; dar iubesti – si cand ajungi pe marginea mormantului te intorci, privesti inapoi si zici: am suferit adesea, m-am inselat uneori, dar am iubit.Eu am trait viata si nu o fiinta nenaturala, plasmuita de trufia si de plictiseala mea."

        Alfred de Musset, "Cu dragostea nu-i de glumit"

        O primavara frumoasa,
                                       tuturor!

        Adrian Trasca <adrian_trasca@...> wrote:
        Nu raspund la provocari! :-))

        >Date: Tue, 28 Feb 2006 15:02:36 -0800 (PST)
        >To: mz@yahoogroups.com
        >From: adina ciocoiu <adina_ciocoiu@...>
        >Subject: Re: [MZ] Femeile sunt de trei feluri
        >
        >Ingerasi cand dorm, da!....Timizi, la pubertate,
        >da!...Sfiosi, cand vor ceva ce nu pot avea...
        >      Cred ca devine personala discutia :))...
        >
        >Adrian Trasca <adrian_trasca@...> wrote:
        >   >Dar barbatii? ;))
        >
        >Barbatii sunt niste ingerasi, cumintei, timizi si
        >sfiosi! ;;)

        >!

        Yahoo! Mail
        Bring photos to life! New PhotoMail makes sharing a breeze.

      • Adrian Trasca
        Message 3 of 12 , Mar 1, 2006
          Asta o stii din experienta ? :-)))

> [...]
          >Raspuns: Doar daca sexul e intre sotul tau si o alta
          >femeie.
          >
          >mai sunt vreo cateva aici :-) in acelasi stil

          Don't just search. Find. Check out the new MSN Search!
          http://search.msn.click-url.com/go/onm00200636ave/direct/01/
        • Adrian Trasca
          Message 4 of 12 , Mar 1, 2006
            Mi se pare un text foarte potrivit pentru 1 martie! :-)))

            Message 5 of 12 , Mar 1, 2006
              :)))))) depinde din ce unghi privesti:)))

            • ion.balauca@lafarge.ro
              Message 6 of 12 , Mar 1, 2006
                Doua femei stau de vorba :
                - Auzi tu , te-a prins vreodata barbata-tu facând sex cu amantul ?
                - Da draga .
                - Si ce-a zis ?
                - Ce sa zica , statea în usa si se uita ca prostu' ...
              • Adrian Trasca
                Message 7 of 12 , Mar 1, 2006
                  - Auzi, draga, tu vorbesti cu sotul tau in timp ce faci dragoste ?
                  - Da, draga, dar numai daca ma suna!

                  Traiasca 1 martie, ziua internationala a bancurilor misogine! :-))))