Merry Cristesmaesse to all, especially Ted...

  • Stolzi@aol.com
    Message 1 of 2 , Dec 23, 2001
      An Old English Poem by Philip Chapman-Bell
      Incipit gestis Rudolphi rangifer tarandus

      Hwæt, Hrodulf readnosa hrandeor --
      Næfde þæt nieten unsciende næsðyrlas!
      Glitenode and gladode godlice nosgrisele.
      Ða hofberendas mid huscwordum hine gehefigodon;
      Nolden þa geneatas Hrodulf næftig
      To gomene hraniscum geador ætsomne.
      Þa in Cristesmæsseæfne stormigum clommum,
      Halga Claus þæt gemunde to him maðelode:
      "Neahfreond nihteage nosubeorhtende!
      Min hroden hrædwæn gelæd ðu, Hrodulf!"
      Ða gelufodon hira laddeor þa lyftflogan --
      Wæs glædnes and gliwdream; hornede sum gegieddode
      "Hwæt, Hrodulf readnosa hrandeor,
      Brad springð þin blæd: breme eart þu!"

      Explicit

      Philip Craig Chapman-Bell
      chapbell@...

      ----

      Hrodulf the Red-Nosed Reindeer (Modern English translation)
      Here begins the deeds of Rudolph, Tundra-Wanderer

      Lo, Hrodulf the red-nosed reindeer --
      That beast didn't have unshiny nostrils!
      The goodly nose-cartilage glittered and glowed.
      The hoof-bearers taunted him with proud words;
      The comrades wouldn't allow wretched Hrodulf
      To join the reindeer games.
      Then, on Christmas Eve bound in storms
      Santa Claus remembered that, spoke formally to him:
      "Dear night-sighted friend, nose-bright one!
      You, Hrodulf, shall lead my adorned rapid-wagon!"
      Then the sky-flyers praised their lead-deer --
      There was gladness and music; one of the horned ones sang
      "Lo, Hrodulf the red-nosed reindeer,
      Your fame spreads broadly, you are renowned!"
    • David J. Finnamore
      Message 2 of 2 , Dec 26, 2001
        Diamond Proudbrook wrote:

        > An Old English Poem by Philip Chapman-Bell
        > Incipit gestis Rudolphi rangifer tarandus

        etc.

        That was wonderful!!!

        --
        David J. Finnamore