Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.
 

Komputer baru untuk dijual

Expand Messages
  • Shamrulismawi Ismail
    salam.. pada sesiapa yg berminat nak beli komputer baru.. sila hubungi aku... actually, komputer nih member aku ambik dari skim KWSP.Tapi tujuan sebenar dia
    Message 1 of 39 , Oct 1, 2001
      salam..
      pada sesiapa yg berminat nak beli komputer baru.. sila hubungi aku...
      actually, komputer nih member aku ambik dari skim KWSP.Tapi tujuan sebenar
      dia ialah utk dapatkan duit sahaja.. dan bukan nya komputer.. tapi apabila
      dia punya permohonon diluluskan,kedai tu cakap sia tak boleh ambil
      duit.. kena ambil komputer jugak.. Jadi, kawan aku nih pun bawak ler balik
      komputer tuh kat rumah... belek punyer belek..dia tak reti nak pasang
      pun.. maklumler first time dapat komputer... Jadi
      dia pun pack balik
      komputer tuh... dan skarang dia nak jual komputer tuh sebab dia nak
      dapatkan duit... bukan komputer...

      berikut ialah spec komputer dia.. (dibeli dengan harga RM2700.00)

      model : UNIMAYA
      processor : Intel celeron 800Mhz
      motherboard : Intel pentium III motherboard
      Harddisk: 20G
      Memory : 128MB
      Monitor : 15"
      ATX power casing
      520W multimedia speaker
      16M AGP graphic card
      modem : motorola 56K v9.0
      Keyboard & mouse
      Free 10 pc's SONY disket
      Norton antivirus

      eh.. ada apa spec lagi yg tak cukup aaa???

      Harga yg dia nak jual ialah RM1600.00.. Sesiapa yg berminat, sila hubungi
      aku melalui email.

      abah@...

      -abah-
    • Shamrulismawi Ismail
      heheh.. saje tolong kengkawan... belanjer? boel no prob.. tu tuh???
      Message 39 of 39 , Oct 4, 2001
        heheh..
        saje tolong kengkawan...
        belanjer? boel no prob.. tu tuh???


        On Thu, 4 Oct 2001, ahmad arafat wrote:

        > banyaknye iklann.. sampei ke bincang.net noo ekekeke..
        > sabau je la .. :)) anyway dah jual kan? takpe la tu..
        > bile nak belanje nieh?
        >
        >
        > --- Shamrulismawi Ismail <abah@...> wrote:
        > > salam..
        > > pada sesiapa yg berminat nak beli komputer baru..
        > > sila hubungi aku...
        > > actually, komputer nih member aku ambik dari skim
        > > KWSP.Tapi tujuan sebenar
        > > dia ialah utk dapatkan duit sahaja.. dan bukan nya
        > > komputer.. tapi apabila
        > > dia punya permohonon diluluskan,kedai tu cakap sia
        > > tak boleh ambil
        > > duit.. kena ambil komputer jugak.. Jadi, kawan aku
        > > nih pun bawak ler balik
        > > komputer tuh kat rumah... belek punyer belek..dia
        > > tak reti nak pasang
        > > pun.. maklumler first time dapat komputer... Jadi
        > > dia pun pack balik
        > > komputer tuh... dan skarang dia nak jual komputer
        > > tuh sebab dia nak
        > > dapatkan duit... bukan komputer...
        > >
        > > berikut ialah spec komputer dia.. (dibeli dengan
        > > harga RM2700.00)
        > >
        > > model : UNIMAYA
        > > processor : Intel celeron 800Mhz
        > > motherboard : Intel pentium III motherboard
        > > Harddisk: 20G
        > > Memory : 128MB
        > > Monitor : 15"
        > > ATX power casing
        > > 520W multimedia speaker
        > > 16M AGP graphic card
        > > modem : motorola 56K v9.0
        > > Keyboard & mouse
        > > Free 10 pc's SONY disket
        > > Norton antivirus
        > >
        > > eh.. ada apa spec lagi yg tak cukup aaa???
        > >
        > > Harga yg dia nak jual ialah RM1600.00.. Sesiapa yg
        > > berminat, sila hubungi
        > > aku melalui email.
        > >
        > > abah@...
        > >
        > > -abah-
        > >
        > >
        >
        >
        > __________________________________________________
        > Do You Yahoo!?
        > NEW from Yahoo! GeoCities - quick and easy web site hosting, just $8.95/month.
        > http://geocities.yahoo.com/ps/info1
        >
        >
        > To unsubscribe from this group, send an email to:
        > mypenguin99-unsubscribe@yahoogroups.com
        >
        >
        >
        > Your use of Yahoo! Groups is subject to http://docs.yahoo.com/info/terms/
        >
        >
      Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.