Re: [mypenguin99] www.my-penguin.org

  • marn namr
    Message 1 of 12 , Jan 1, 2004
      Khai,

      Kosong je webpage tu. Aku pakai ie6 gaks.

      Regards,

      Abd Rahman

      khairul236 <khairul236@...> wrote:
      salam.... nak mintak sesaper ada byk2 browser, tolong tengok website
      di atas tuh... sama tak result dia antara satu browser dengan yang
      lain ? sowwi la aku pakai ie 6

      Untuk mengeluarkan diri anda dari senarai email ini, hantarkan email ke :

      ~~khai

      Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

      Message 2 of 12 , Jan 1, 2004
        -----

> [...]
        >lain ? sowwi la aku pakai ie 6
        >

        >Untuk mengeluarkan diri anda dari senarai email ini, hantarkan email ke :

      • Ahmad Arafat Abdullah
        Message 3 of 12 , Jan 1, 2004
          Ada kotak kosong je...

          Hakcipta Terpelihara © 2003 My-Penguin.ORG
          Pertanyaan @ cadangan ? khai @ 23 December 2003, 11:41:25

          203.121.36.198 @ 203.121.36.198 #Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0;
          Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)

          Message 4 of 12 , Jan 7, 2004
            Hakcipta Terpelihara © 2003 My-Penguin.ORG
            Pertanyaan @ cadangan ? khai @ 23 December 2003, 11:41:25
            xxx.xxx.xxx.xxx @ xxx.xxx.xxx.xxx #Mozilla/5.0 (X11; U; SunOS i86pc;
            en-US; rv:1.5) Gecko/20031019 Firebird/0.7

            --
            baru dpt UPkan NIC ISA 3c509 (elx)
            setkan PnP baru menjadi..