NOTIS MESYUARAT AGUNG MARES KE-ENAM, 11 MAC 2007

  • Azizul Ghazali
    Message 1 of 6 , Mar 1, 2007
      Kepada Ahli-ahli MARES

      Saudara/Saudari,

      NOTIS MESYUARAT AGUNG
      KE-ENAM MARES

      Dengan hormatnya dimaklumkan bahawa Mesyuarat Agung
      Ke-Enam MARES akan diadakan seperti berikut:-

      Tarikh

      :

      Ahad – 11 hb Mac 2007

      Masa

      :

      09:30
      pagi

      Tempat

      :

      Rumah
      Kelab MARES,

      4A
      Jalan Tinggi 6/12, Seksyen 6, 46000 Petaling Jaya.

      Aturcara

      :

      09.30
      pagi - Pendaftaran Ahli

      10.30
      pagi - Mesyuarat Agung dimulakan.

      Agenda:

      i.
      Perlantikan Pengerusi Majlis

      ii. Pembentangan Laporan Tahunan

      iii. Pembentangan Laporan Kewangan

      iv. Perkara Berbangkit

      v. Ucapan Penangguhan

      12.30
      tghari - Jamuan

      Oleh yang demikian saudara/saudari sebagai Ahli
      MARES adalah dijemput hadir ke
      persidangan ini.

      Untuk menjimatkan kos, semua ahli-ahli dalam kawasan
      Lembah Kelang boleh mendapatkan naskah Laporan Tahunan dan Penyata Kewangan di
      rumah kelab di alamat 4A Jalan Tinggi
      6/12, Seksyen 6, 46000 Petaling Jaya.
      Jika anda perlu ia boleh juga didapati dengan memesan melalui e-mel: admin@....
      Cuma naskah yang terhad sahaja akan disediakan dihari Mesyuarat Agung nanti.

      Sebarang usul hendaklah di e-mel ke admin@...
      dengan diberi tajuk “USUL AGM – TAJUK USUL” selewat-lewatnya pada 7
      Mac 2007.

      Kehadiran saudara/saudari sangatlah di hargai demi
      perjuangan persatuan.

      Salam hormat.

      AZIZUL GHAZALI

      Setiausaha Kehormat

      s.k: 1) Y
      Berusaha Presiden MARES

      2)
      Pendaftar Pertubuhan Cawangan Wilayah Persekutuan.

    • whoshy 9W2VVH
      Message 2 of 6 , Apr 26, 2007
        Alhamdulillah, pada 26 April 2007 jam 2030hrs, XYL
        saya AZURA 9W2VVH Selamat melahirkan cahaya mata
        (puteri) kami yang ketiga di Hospital Tengku Ampuan
        Jemaah Sabak Bernam. Azura dan baby sihat.

        Insyaallah, jika tiada masalah, akan keluar wad petang
        ini atau esok pagi.

        Syukur kepada Ilahi atas segala rahmat dikurniakan.
        Amin.

        Hussairy 9W2VVH
        Sungai Besar, Selangor
        019-2585759

        http://mail.yahoo.com
      • FahRoe Ibrahim
        Message 3 of 6 , Apr 27, 2007
          Tahniah cikgu,

          Moga moga kelahiran baru ini mencerikan keluarga anda.

          73 de 9W2BBS

          --- In mymares@yahoogroups.com, whoshy 9W2VVH <whoshy@...> wrote:

> [...]
          >
          > Insyaallah, jika tiada masalah, akan keluar wad petang
          > ini atau esok pagi.
          >
          > Syukur kepada Ilahi atas segala rahmat dikurniakan.

        • Amiruddin Bin Mohd Noor
          Message 4 of 6 , Apr 27, 2007
            Assalamualaikum dan Tahniah buat 9W2VVH & 9W2VVQ diatas kehadiran cahaya
            mata yg ke-3.
            Alhamdulillah juga kerna ibu dan anaknya selamat.
            Semoga kehadiran ini memeriahkan lg keluarga anda.

            73
            9W2LUV

            --- In mymares@yahoogroups <mailto:mymares%40yahoogroups.com> .com, whoshy
            9W2VVH <whoshy@...> wrote:

> [...]
            >
            > Insyaallah, jika tiada masalah, akan keluar wad petang
            > ini atau esok pagi.
            >
            > Syukur kepada Ilahi atas segala rahmat dikurniakan.

          • Samdol
            Message 5 of 6 , Apr 29, 2007
              Tahniah kerana dapat Cuti Tanpa Rekod selama 7 hari... Selamat
              berpuasa.

              Message 6 of 6 , May 10, 2007
                Assalamualaikum dan Tahniah

                Tambah anak = Tambah Rezeki