Kasnoanticka/ranovizantijska utvrdjenja

  • Mihailo Milinkovic
    Message 1 of 1 , Sep 1, 2003
              Postovane koleginice i kolege,

              Izvinjavam se onima koji ovu poruku primaju i putem drugih lista. Bio bih zahvalan za pocetne informacije o neobjavljenim a registrovanim ili istrazivanim kasnoantickim/ranovizantijskim utvrdjenjima u Srbiji, ili onim koja su publikovana u manje poznatim ili teze pristupacnim glasilima. Ove podatke sigurno imaju koleginice i kolege koji rade u pomesnim muzejima ili u sluzbi zastite. Ako je neko voljan da mi prosledi informaciju, moze to uciniti bilo preko ove liste, bilo na moju el. adresu.

            s postovanjem,

            Mihailo Milinkovic