birinci dalgın sular atölyesi

  • Iskender Savasir
    Message 1 of 1 , May 10, 2012

    Aralık Derneği’nde I. Dalgın Sular Atölyesi başlıyor. Atölyeyi yürütecek olan Başak Bugay, hedeflerini şöyle tanımlıyor:

    Temel sanat eğitimiyle başlayan bir ders programıyla, her öğrencinin yönelimini keşfetmek ve bu yönelime göre üretmesini desteklemek amaçlanır. Katılımcılar, desen eğitimi, renk ve kompozisyon bilgileri ile serbest malzemelerle çevreyi ve sanat tarihini tanıyacaklardır.

    Bu atölyeye katılan arkadaşlar, ayrıca Dalgın Sular projesi çerçevesinde çıkarılacak olan çizgi roman dergisine doğrudan ürün üretilebilecek, proje çerçevesinde sürdürülen eğitim faaliyetlerinden, SHÇEK ve Gençlik Cezaevlerinde sürdürülen eğitim çalışmalarından düzenli bir şekilde haberdar edilecek, oralarda üretilen ürünlerin tartışmalarına katılabilecek, olanaklar elverdiğinde oradaki eğitim çalışmalarına da katılabileceklerdir.

    Atölye çalışması ücretlidir. Aylık 300 lira (öğrenci indirimi 200 lira). Toplanan ücretin yarısı, doğrudan Dalgın Sular projesinin sürekliliği için katkı olarak değerlendirilecektir.

    17 Mayıs Perşembe’den başlayarak her Perşembe saat 14-17:00 arası (katılımcı sayısı sınırlı tutulacağından erken başvuru ve kayıt tavsiye edilir).

    --

    iskender
    http://www.araliktabiri.com/tr/