soru sormak

  • Iskender Savasir
    Message 1 of 1 , Mar 1, 2007
      Bugün dersten (şimdiye kadar) beni çok sevindiren iki soru aldım. Ancak grubu icad etme gerekçelerimden biri de, tam da bu tür sorular sayesinde öğrencilerin birbirlerinden istifade etme derecelerini, bilgilenme imkanlarını arttırmak. Şimdi soruları yöneltenlerden ciddi bir itiraz gelmediği takdirde onları ve verdiğim cevapları da gruba aktaracağım.

      Bir de hatırlatma... Bana gönderdiğiniz mesajların konu satırında mutlaka HUM 110 bulunsun.

      iskender