Karaindrou ve Garbarek

  • Iskender Savasir
    Message 1 of 1 , Jun 26, 2008

      Sevgili Arkadaşlar,

      Sakınılan göze çöp batarmış lafını bir kere daha tekrarlıyorum. Hatanın Aydan Çelik sayesinde farkına vardım. Karaindrou'nun müziğini yaptığı ve Garbarek'in katkıda bulunduğu Theo Angelopoulos filmi, elbette "Ulysses'in Bakışı" değil "Arıcı". Filmin müziklerini yeni indirmeye başladım. Bendeki "Music for films"in giriş parçası olan "Arıcı"dan "Farewell Theme"i yolluyorum.

      Ancak burada da bir karışıklık var... Ellen Karaindrou imzası ve ECM etiketi ile sunulan albüm 1991 tarihini taşıyor ve parçanın yanında da, (var. 1990) yazıyor.Oysa Beekeper filminin tarihi, 1987... ALbüm kapağında hiçbir bilgi yok ama anlaşılan Karaindrou ile Garbarek filmden de sonra müzik üzerine çalışmaya devam etmişler. 14. parçada "Improvisation On Farewell and Waltz Theme"'de piyanoyu bizzat Karaindrou'nun kendisi çalıyor.

      --
      sevgiler,
      iskender