samanist muzik

  • Iskender Savasir
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2006
      Merhabalar,

      Son derste iþlediðimiz Þamanist müziklerin kökenini merak ediyorum. Bu
      müzik hangi akýmlardan hangi seslerden etkilenmiþtir sizce ?

      Talha Erol

      Bu yanıtımla birlikte artık herhalde anlamaya başlayacaksınız, bu tür soruların her biri bence en iyi bir ödev konusu olarak değerlendirilebilir. Ben size başlangıç noktası olarak, size bu grubu bulduğum sayfayı vereyim; siz buradan ilerleyerek, soruduğunuz sorulara cevap arayın, yeni parçalar, görüşler, bilgiler bulun, buldukça bana yeni sorular sorun. Sayfanın adresi aşağıda