Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.

Luis Gárate - UDC

Expand Messages
  • makonde
    Caros colegas: Como profesor de Antropología da Universidade da Corunha na Galicia, ha tres anos estou desenvolvendo pesquisas en Mozambique, bem persoalmente
    Message 1 of 1 , Feb 5, 2003
    • 0 Attachment

      Caros colegas:

      Como profesor de Antropología da Universidade da Corunha na Galicia, ha tres anos estou desenvolvendo pesquisas en Mozambique, bem persoalmente bem en parcería con algunos alumnos meus de doutoramento. Issa trajectoria de trabalho na África Austral ten sentido no contexto de uma planificaçao de mais longo alcance que pasa pola constituçao a medio prazo de um centro de estudos africanos na UDC (Universidade da Corunha). Bom, o feito é que temos vontade de ampliar o nosso espaço de pesquisas. Por isso e ainda que isste ano vou continuar co meu trabalho de campo en Mozambique, entre o día 28 de fevreiro e 28 de março (um mes) vou facer uma primeira viagem a Angola; é uma simple toma de contacto inicial coa realidade angolana. O meu desejo é facer alá contactos con colegas e especialistas na realidade social do país para tentar abrir uma nova linha africanista na minha universidade (uma linha complementaria os trabalhos que desde ha tempo desenvolvemos en Mozambique). Eu ficaría muito obrigado si desde o centro de estudos angolanos poidessem facilitar contactos en Angola con colegas seja cual fosse a especialidade deles. Para min sería coisa de gran ajuda ja que eu acho que o meu conhecimento de Mozambique vae servir de pouco para Angola, sobre tudo tendo en conta que so vou ficar lá por espaço de um mes.

      Tambén estaría muito satisfeito se poidesemos establecer un contacto persoal directo agora no mes de fevreiro, antes de eu ir para lá, para falar de posibilidades de colaboraçao institucional. Estaría disposto a viajar a Lisboa.

      Obrigado pola atençao ao meu e-mail. Cos meus melhores cumprimentos:

       

      Luis Gárate Castro

       

       

       

      Dr. Luis Gárate Castro

      Profesor Titular Numerario de Antropología Social

      Facultade de Humanidades Universidade da Corunha

      Rúa Dr. Vázquez Cabrera s/n. Campus de Esteiro Ferrol (A Corunha)

       

      lgarate@... (universidade)

      makondia@... (persoal: mais operativo que o e-mail da UDC)

       

       

      Tel. 981 337400 (UDC)

            981 611563 (persoal)

       
    Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.