Birazdan saat 11.30'da 94.9 Acik Radyo'da Ama programina konuk oluyorum...

  • Muammer Yanmaz
    Message 1 of 1 , Jul 21, 2011
      Birazdan saat 11.30'da 94.9 Acik Radyo'da Ama programina konuk oluyorum...

      Paul Simon
      Nikon D3S, 70-200mm f: 4 t:1/640 Iso: 1600

      Muammer Yanmaz'dan Ozel Fotograf Dersleri;
      Temel, ileri seviye, studyo, dijital duzenleme, ozel gun ve reklam fotografciligi gibi konularda Muammer Yanmaz ve ekibinden ozel ders almak isteyen kisi ve kuruluslar iletisime gecebilirler.

      Haftasonu fotograf kursu
      Muammer Yanmaz Fotograf Kursu'nun 55. donemi 11 Haziran 2011'de basliyor!
      Kurs, Cumartesi sabahlari 10.00-12.00 saatlerinde olmak uzere toplam
      8 hafta surecektir, kacirilan dersleri daha sonraki donemlerde almak mumkundur.
      Katilimcilar, 40 Haramiler adi altinda kurs sonrasinda da ortak calismalara devam edebileceklerdir.
      Fotografa yeni baslayan veya fotograf bilgisini gelistirmek isteyen herkese acik olan kursun 8 haftalik bedeli 400 TL'dir.

      55. Donem Haftasonu grubu ise 11 haziran'da baslayacaktir.

      1. Hafta: Makina, cekim bilgileri (Digital/Analog)
      2. Hafta: Isik bilgisi, kompozisyon
      3. Hafta: Uygulamali cekim, degerlendirme
      4. Hafta: Reklam fotografciligi
      5. Hafta: Studyo Makineleri ve isik bilgisi
      6. Hafta: Dis cekim
      7. Hafta: Fotograf gosterisi hazirlama, degerlendirme
      8. Hafta: Fotograf projesi hazirlama

      Adres: Eski Osmanli Sok. No: 21/A Mecidiyekoy-Istanbul
      Tel: 0212 266 66 74-75 / 0532 272 61 25
      www.muammeryanmaz.com
      www.40haramiler.com