5954Muzik..muzik...muzik...2nd.rd

  • Rabuan Sulaiman
    Apr 12 12:46 AM
      Assalamu'alaikum.

      Alhamdulillah, posting sdra azmanhamat baru2 ini
      memaparkan hujjah merka yang mengatakan muzik haram,
      buat takat ini adalah hujjah yang paling kukoh buat
      masa ini. Inilah, pada saya perbincangan yang sihat.

      Yaa.. seperti kata THTL, bila pendapat berbeza, kita
      perbandaingkan hujjah masing2, dan insyaAllah, jika
      kita ikhlas mencari kebenaran, kita semua akan melihat
      yang benar yang benar dan yang mana yang bathil.

      Sekadar mengatakan nas orang lain cacat tanpa
      mengutarakan nas yang lebih kukuh bukanlah satu
      perkara yang sihat, tak kisahlah ada orang yang
      menganggap kita ni sheikh kabeer. nas dengan nas...
      hujjah dengan hujjah....

      saya masih lagi menunggu nas dan hujjah dari THTL,
      bukan rumusan atau nkomen sendiri.

      Abu Usamah.

      Yahoo! Tax Center - online filing with TurboTax
      http://taxes.yahoo.com/