      From: The_Lady <nia_qistina007@...>
      To: msm-net@yahoogroups.com
      Sent: Monday, 24 November, 2008 9:02:33
      Subject: Umrah Trip Summer 2009?

      Salamu'alaikum semua ahli MSM,

      Saya dan juga mungkin mewakili sebilangan kecil ahli MSM ingin meminta kepastian daripada AJK tertinggi MSM, ada tak Umrah Trip Summer 2009 nanti? Sebab sedang nak rancang percutian Winter. Kalau dirancangkan akan dibuat Umrah Trip tu, boleh la saya cancel kan trip Winter ke destinasi tertentu utk simpan duit pegi Umrah Trip tu nanti.

      Harap dapat pencerahan.

      Terima kasih.

      Aswani,
      Manchester