Re: [movaznaustva] Re: fizyka ale poezija?

  • Andrew
    Message 1 of 6 , Mar 1, 2001
      A. Cajcyc pisa: "Na fatagrafiji czasow BNR na transparencie napisana:
      "Дыплёматычная м сыя" - tak PISALI, tamu vaszamu kanservatyzmu heta nie
      supiareczyc :)"
      Nadzvycaj cikavaja zauvaha. Ja-z dla pravierki cvierdzannia pra isnavannie
      normy "sij" "zij" karystausia emigracyjnymi vydanniami z piacidziesiatych
      hadou. Jany sviedcac pra toje, sto tady u praktycy hetaja norma isnavala
      (hl. prykladam pradmovu da Ja. Kolas "Symon-muzyka", Munchen, 1955). Tamu
      jana, biezumouna, nia uziataja sp. Viacorkam z halavy. Treba adnak brac pad
      uvahu, sto emogracyjny varyjant taraskievicy - heta poslareformavy varyjant,
      emigracyja taksama pryniala niekatoryja vyniki teformau.

      A. Cajcyc pisa: "Pahliadziew ja toj spis - luchta luchtoju!"
      Ciazka z vami pahadzicca. pautaru uryvak sa svajho piersaha dopisu pa temie
      "pamylki": Z absalutanaj bolsasciaj taho, sto pisa autar, nielha nie
      zhadzicca. Vielmi raju pacytac razdziel "Formy slovau" - nadzvycaj karysny
      napamin pra asablivasci sklaniennia bielaruskich nazounikau j niekatoryja
      jinsyja aspekty movy."

      --
    • Syarzhuk Kazachenka
      Message 2 of 6 , Mar 1, 2001
        >1) A jaszcze na pasztoukach BNR pisalasia "nIchaj z^yvie"
        >zamiz "niechaj z^yvie".
        ^^^^^^^
        Ci nie "nIAchaj z^vie"?

        Syarzhuk

        Be healthy, stay wealthy...

        Visit Belarusan Music Source - http://www.belmusic.net

      • Rydel N23
        Message 3 of 6 , Mar 2, 2001
          Syarzhuk Kazachenka <bamboo7431@...> pytajecca:

          > ^^^^^^^
          > Ci nie "nIAchaj z^vie"?

          Oops. Nu jasna! Darujcie, abmyliusia ;).

          What's your MailBox address? - http://mailbox.hu