Re: [movaznaustva] Z Razastvom!

  • Rydel Bielaruski
    Message 1 of 4 , Jan 3, 2001
      Vos mnie vielmi nie padabajecca kali vykarystouvajuc slova "Raz^astvo"
      (albo "Rastvo"), bo mnie heta rez^a vucha. Cikava bylo-b paczuc apiniju
      inszych udzielnikau. Na maju dumku:
      1) josc slova "Kalady", jakoje zhubila svajo "pahanskaje" znaczennie, i
      znaczyc ciapier "Narodziny Jezusa Chrysta"
      2) Raz^astvo i Rastvo - hlupaja, niemilahucznaja kalka z rasiejskaj
      movy.

      Szczyra vinszuju usich sa sviatami!
      Rydel

      What's your MailBox address? - http://mailbox.hu
    • Andranik Antanian
      Message 2 of 4 , Jan 3, 2001
        Dzien' Dobry darahija tavaryszy,

        Na saicie http://slounik.hypermart.net/ da jakoha ja maju
        davoli uskosnaje daczyn'n'nie czarhovyja abnawelin'ni

        0. Sa S'viatami!

        1. Vykladzieny "zyxodnyja":) teksty.
        http://slounik.hypermart.net/arxiw.htm Use jany w RTF i
        zazipavany

        2. http://slounik.hypermart.net/z.htm Litaru "Z" padviesiw
        sion'na.

        --
        Z kampryvitam,
        Andranik mailto:antanian@...
        Message 3 of 4 , Jan 11, 2001
          > Vos mnie vielmi nie padabajecca kali vykarystouvajuc
          > slova "Raz^astvo"

          A jak tabie "Razsdzsastvo", panie Rydliu :)

          Pownasciu zhodny.
          Z Kaliadami pravaslawnymi vas!

          ---
          (c)Алесь Чайчыц Alies Czajczyc, 2001AD