spasylki resursau mas-medyja

  • rydel23@mailbox.hu
    Message 1 of 3 , Oct 3, 2000
      Szanouny Mikola dy inszyja udzielniki Movaznaustva, vitaju!

      Kali laska, zazirnicie na moj resurs. Mnie budzie
      vielmi cikava paczuc vaszy kamentary ji parady.
      Adresa: http://litvabook.8k.com/rydel (zroblena
      pad Explorer).

      Kali Vy liczycie, szto hetaja staronka vartaja
      uvahi, josc prosba: pieraklasci jaho z lacinki
      na kirylicu, a taksama na "standartnuju lacinku"
      to bok z dyjakrytykami. Anyone?

      Zahadzia dziakuj,
      Rydel
    • Andranik Antanian
      Message 2 of 3 , Oct 3, 2000
        Viel'mi czasta w tekstax sustrakaju subj.

        Ci xto b moh papuliarna patlumaczyc', szto heta takoje?
        Czym subj adroz'nivajecca ad "Vialikalitowskaj" (? ci jak
        tam jaje) Movy Jankielia Stankievicza, a taksama inszyx
        javiasskix mow naszaha kraju.

        Z kampryvitam

        Antanian
      • Mikola Ramanouski
        Message 3 of 3 , Oct 12, 2000
          Hello Andranik,

          Wednesday, October 04, 2000, 6:21:02 AM, you wrote:

> [...]

          AA> Czym subj adroz'nivajecca ad "Vialikalitowskaj" (? ci jak
          AA> tam jaje) Movy Jankielia Stankievicza, a taksama inszyx

          Jak ja zrazumieu z novalic'vinskix sajtau i z dopisau u "Naszu Nivu",
          jaje pryxil'niki razumiejuc' jaje jak [naj]vyszejszuju stadyju movy
          bielaruskaje. Cf. frazu z nieapublikavanaha lista u NN:

          "Na maju dumku, suczasnaja bielaruskaja mova, asabliva uliczvajuczy
          jaje sion'niaszniaje stanoviszcza, viel'mi dal'okaja ad sapraudnaje,
          xaj navat i nie lic'vinskaje, bielaruskaje movy, i tamu nam prosta
          nieabxodna czys'cic' jaje ad maskalizmau, pieratvaryuszyx jaje u
          trasianku".

          Al'e jak daxodzic' da kankretyki, to jaje akazvajecca nadziva mala. Na
          "Litvaniji" u jakas'ci lic'vinskaha z'mieszczany "Starabielaruski
          leksykon" Pryhodzicza i Civanovaj, i patlumaczana, szto subj =
          starabielaruskaja mova, jakaja adroz'nivajecca ad suczasnaje bol'szym
          leksycznym zapasam, bo maje padadzienyja nizhej eurapeizmy.

          Novyja lic'viny karystajucca lacinkaju (pryczym piszuc' -sia asobna ad
          dziejaslova) i, zdajecca, dahetul' nie dajszli da zhody nakont usix
          detal'au hrafiki. Prauda, "Litvanija" dauno nie abnaul'alasia...

          Na maju dumku, treba adroz'nivac' idealahiemu subj'u (hl. 1 abz.) i
          real'ny uzus jaje pryxil'nikau. Na sion'nia aposzni, imho,
          zhaxodziccca calkam u absiahu bielaruskaje movy jak adzin z varyjantau
          jaje al'ternatyunaje plyni. Navat nia samy radykal'ny: Janka
          Stankievicz pisau jaszcze mudrej :)

          --
          Best regards,
          Mikola mailto:miram@...