Моўны фэстываль у Маск ве

  • Zmitro Lapcionak
    Message 1 of 4 , Nov 26, 2006
      У сьнежні 2006 у Маскве адбудзецца Моўны фэстываль.

      Праграма фэстывалю складаецца зь невялікіх (па 30 хвілін) прэзэнтацый
      розных моў.

      Арганізатары папрасілі мяне знайсьці прадстаўніка беларускай мовы.
      Патрэбны чалавек, які можа прыехаць у Маскву і прыгожа і захапляльна
      распавесьці пра гісторыю нашай мовы, асаблівасьці граматыкі, прывесьці
      прыклады гучаньня, паадказваць на пытаньні. У залежнасьці ад цікаўнасьці
      наведвальнікаў гэтую прэзэнтацыю магчыма давядзецца паўтарыць 2-3 разы .

      Калі ласка, падкажыце, хто зможа прадставіць бел.мову? Або куды
      і да каго зьвярнуцца? У скрайнім выпадку давядзецца ехаць мне,
      а мае веды сярэдненькія, а аратарскія здольнасьці наогул ніякія,
      і гэта будзе поўны стыдпазор.

      ЗЫ.
      Гэты ліст - адначасова і рэкляма: усе зацікаўленыя могуць прыехаць
      у якасьці наведвальнікаў (уваход каштуе ўсяго 30 рас.рублёў),
      і пазнаёміцца зь іншымі мовамі і культурамі.

      Поўная інфармацыя на сайце: http://moskvo.ru/lf/

      --
      Зьміцер Лапцёнак <http://zmila.at.tut.by>
    • Uladzimer Varabiow
      Message 2 of 4 , Nov 26, 2006
        On 11/26/06, Zmitro Lapcionak <ZmiLa@...> wrote:

        > Калі ласка, падкажыце, хто зможа прадставіць бел.мову?
        > .
        >
        > _._,___

        Зьміцер Саўка

        --
        Найлепшыя зычаньні,
        Уладзімер Вараб'ёў

      • czyk
        Message 3 of 4 , Nov 27, 2006
          Уладзімір Кошчанка
        • Zmitro Lapcionak
          Message 4 of 4 , Nov 27, 2006

            czyk wrote:
            > Уладзімір Кошчанка

            а як зь імі можна зьвязацца?
            ці можна атрымаць кантактную інфармацыю?
            (дашлеце мне асабіста, не на ўвесь сьпіс)
            хто можа ім паведаміць, спытаць, прапанаваць?

            --
            Zmitro Lapcjonak <http://zmila.at.tut.by>