artykul u NN

  • Rydel N
    Message 1 of 10 , Nov 5, 2001
      Chacieu vykazac svaju padziaku Mikolu Ramanouskamu za artykul u
      Naszaj Nivie. Naspieu czas takoha "manitoryngu", bo piszuc na
      Chartyji sapraudy zachliva (chacia heta lepsz czym niczoha, jak
      ciapier)! Vydatny artykul!

      Rydel
      http://rydel.cjb.net/
    • Kordonsky, Roman
      Message 2 of 10 , Nov 5, 2001
        Rydel',

        Kin', kali laska, link na hety artykul. Niama c^asu s^ukac'. Dzikauj.

        Message 3 of 10 , Nov 5, 2001
          Heta u sianiasznim numary nadrukavali. Znaczycca u siecivie jon
          zjavicca (na niva.s5.com) tolki u autorak-sierau.

          http://docs.yahoo.com/info/terms/
        • Mikola Ramanouski
          Message 4 of 10 , Nov 6, 2001
            On Mon, 05 Nov 2001 19:08:05 -0000
            "Rydel N" <rydel23@...> wrote:
            > Chacieu vykazac svaju padziaku Mikolu Ramanouskamu za
            > artykul u Naszaj Nivie.

            Dziakuj :)

            PROS'BA DA MIENCZUKOU: mozha xto kupic' liszni asobnik
            hetaha numaru, kali ubaczyc'? Bo ja z paniadzielka i da
            kanca tydnia u Maskvie, to sam nie kupl'u. Zahadzia
            dziakuju.

            Mikola
          • Kordonsky, Roman
            Message 5 of 10 , Nov 6, 2001
              Ci moz^a chto-niebudz' skazac' ab jakim artykulu hutarka jdzie? Ja
              pierahliedzieu^ sion'nia apos^nu numar NN i nie znajs^ou^ nijakaha artykula
              za podpisam Mikoly Ramanou^skaha. Ci u^ I-necie hety artykul nie
              z'mias'cili?

> [...]

              hetaha numaru, kali ubaczyc'? Bo ja z paniadzielka i da
              kanca tydnia u Maskvie, to sam nie kupl'u. Zahadzia

            • Andranik Antanian
              Message 6 of 10 , Nov 6, 2001
                Hello Roman,

                Tuesday, November 06, 2001, 3:52:35 PM, you wrote:

> [...]
                KR> pierahliedzieu^ sion'nia apos^nu numar NN i nie znajs^ou^ nijakaha artykula
                KR> za podpisam Mikoly Ramanou^skaha. Ci u^ I-necie hety artykul nie

                fakt -- niama Mikolkavaha txt. Vidac', Baraniczu nie spadabawsia.

                --
                Best regards,
                Andranik mailto:antanian@...
                Message 7 of 10 , Nov 6, 2001
                  Dyk my tady pavinny adc^yniena kazac' pra isnavan'nie cenzury u NN? S^to
                  u^z^o Miukola takoha napisau^, s^to na Siecivie niel'ha z'mias'cic'.
                  Darec^y, mianie heta nia z'dziu^liaje, bo kol'ki u^z^o bylo vypadkau^, s^to
                  niejki vostry materyjal nie z'mias^c^ali na Inetau^skim varyjan'cie hazety.
                  Ci moz^a chto-niebuc' vytlumac^yc' heta?

                • uladzik@yahoo.com
                  Message 8 of 10 , Nov 6, 2001
                    Prynamsi hety Uladzia Baranicz nie staviu Sznipaskich hrazdanou, bo
                    jamu "NIE PADABALASIA" (!). Tak szto cenzura "web-redaktara" sapraudy
                    isnuje. Ja dumaju, u vypadku z artykulam Ramaounskaha inszaja sprava -
                    jamu bylo lanota. Bo Baranicz vyciahvaje teksty z PageMaker'a, a tam
                    hety artykul na pautary palasy z vielmi skamplikavanym
                    farmataqvanniem (kolki tablicau, padzahaloukau, kalonak, etc, etc.).
                    Alimentarnaje lajdactva.

                    P.S. Prauda, ja jaho u lubym vypadku pastaulu na www.pravapis.org,
                    kali Mikola mnie jaho daszle i ja jaho adfarmatuju!

                    Message 9 of 10 , Nov 7, 2001
                      Hello uladzik,

                      Tuesday, November 06, 2001, 9:46:32 PM, you wrote:

                      uyc> Prynamsi hety Uladzia Baranicz nie staviu Sznipaskich hrazdanou, bo
                      uyc> jamu "NIE PADABALASIA" (!).

                      Taksama jamu dowhi czas nie padabalasia biaskrywdnaja
                      bibliajahraficznaja kalonka Vici Muxina.

                      uyc> Tak szto cenzura "web-redaktara" sapraudy
                      uyc> isnuje.

                      Bol'sz taho, jon joj hanarycca. http://dt.home.by/forum.php3?id=171&offset=all

                      Zreszty, heta, zdajecca, of-topik.

                      --
                      Best regards,
                      Andranik mailto:antanian@...
                      Message 10 of 10 , Nov 7, 2001
                        Mikola Ramanouski (=MR) skribis:

                        ??>> artykul u Naszaj Nivie.

                        MR> PROS'BA DA MIENCZUKOU: mozha xto kupic' liszni asobnik
                        MR> hetaha numaru, kali ubaczyc'?

                        Nabyu. Sion'nia zaniasu.

                        -- Zmitro