Re: [modenas-elegan] tayar scooter

  • shaiful abd rahman
    Message 1 of 9 , May 1, 2009
      Geng, pakai brigestone HOOP BO2, mantap. harga dekat nks jalan ipoh dalam 230 sebiji.
      Aku pakai sekarang dgn scooter majesty. Tahan lama dari michellin.
      Hujan panas tak ade hal.... Cuba try dulu.

      Message 2 of 9 , May 3, 2009
        alahai bro shaiful..terangkat harga tu..mau demam chikugunya dibuat nya dengar harga tu..
        anyway aku dah tukar guna FKR.
        setakat ni aku rasa lebih confiden berbanding masa guna maxxis (sekarang maxxis tu aku buat kepung tanam pokok sayur aku).aku berani lagi baring sikit berbanding dgn maxxis masa ambil corner dan juga hujan.boleh lah.
        macamana pun bro terima kasih atas atas advice...

        satu lagi..ada sapa2 tahu mana nak tempat ada jual accessories untuk elegan??

        --
        Khairulnizam Ahmad
        Farmasi Nazifa