Baraye Pishrafte Shoma!

  • Mohandes-zadeh
    Message 1 of 1 , Jun 18, 2012

      ساخت سایت ارزان، حرفه ای و زیبا با 84edu.net
      از طرف بهروز مهندس زادهبهروز مهندس زاده

      سلام. من بهروز مهندس زاده هستم و مدت 7 سال هست که مشغول نوشتن در رابطه با بازاریابی اینترنتی و کسب و کارهای اینترنتی هستم. برای آشنایی بیشتر با من می توانید بلاگ من را مشاهده بفرمایید و یا از mohandeszadeh.com بازدید نمایید. اما پیشنهاد من برای پیشرفت شما در ادامه ارائه می شود.

      وب سایت چیست؟

      وب سایت در واقع دریچه ای است برای ارتباط با دنیای مجازی به منظور کسب درآمد، معرفی توانایی ها و رزومه ی خود، نوشتن و فعالیت در راستای علایق، برقراری ارتباط با سایرین و ... . وب سایت را می توان الزام دنیای جدید دانست درست مانند موبایل که هر کسی به آن نیاز دارد.

      وب سایت چه سودی دارد؟

      1. کسب و کار خود را به صورت 24 ساعته و در تمام 7 روز هفته، فعال نگه می دارید.

      2. خودتان و مهارتهایتان را به تمام جهان و ایران معرفی میکنید.

      3. با افراد جدید و هم عقیده خود آشنا می شوید.

      4. می توانید با هم رشته ای های خود به بحث و تبادل نظر بپردازید و فرآیند یادگیری خود را شیرین تر نمایید.

      5. اگر کارمندید، می توانید این سایت را محل شغل دوم خود کنید!

      6. اطلاعات خود را در یک زمینه خاص، با سایرین به اشتراک می گذارید.

      آیا طراحی سایت به پیشرفت شما کمک میکند؟

      جواب این سئوال ارزش بسیار بالایی برای خود من دارد. آیا واقعاً سایت چیزی است که به پیشرفت یک نفر کمک کند؟ پاسخ به این پرسش قدری دشوار است چرا که کاملاً بستگی به نوع برخورد شما با این مقوله دارد.

      به نظر من، وب سایت با توجه به نکات فوق (6 مورد فوق) به درد همه میخورد اما اگر از آن درست استفاده شود.

      آموزش مدیریت سایت

      ساخت سایت بدون داشتن دانش مدیریت آن صرفاً هدر دادن پول است. مفتخریم اعلام کنیم در کنار ارائه سرویس ساخت سایت، آموش مدیریت سایت را نیز در خدمت بزرگواران خواهیم بود البته بدون دریافت هیچ هزینه ی مازاد بر هزینه ی ساخت سایت.

      خدمات وب سایت 84edu.net و هزینه ی آن

      1. تنوع بسیار بالای قالب ها: امکان انتخاب قالب از بین حدود 70 قالب متنوع و بسیار زیبا مناسب برای انواع سایتها

      2. آموزش مدیریت سایت و اعطاء کامل مدیریت به مشتری.

      3. دومین رایگان به انتخاب شما.

      4. 200 مگابایت فضای میزبانی رایگان.

      5. وب سایتها کاملاً پویا (داینامیک) بوده و محتوا توسط مشتری قابل تغییر است.

      6. در صورت داشتن هاست و دومین، مبلغ 40000 تومان از هزینه نهایی کسر میگردد.

      7. پیش بینی ابزارهای سئو.

      8. ابزارهای فرم ساز.

      9. ساخت و معرفی نقشه سایت به گوگل.

      10. ابزار اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی.

      کل بسته پیشنهادی برای ساخت سایت شما هزینه ای برابر 150 هزار تومان دارد. همچنین می توانید برای پروژه های سفارشی خود نیز با ما تماس بگیرید.

      سفارش بسته و کسب اطلاعات بیشتر:

      جهت سفارش این بسته استثنائی که برای مدت محدود ارائه می شود، می توانید از یکی از روشهای زیر بهره بگیرید:

      1. تماس با شماره 09358031081

      2. ارسال ایمیل به آدرس webdesign@...

      3. تکمیل فرم سفارش

      جهت مشاهده ی برخی از قالبها، می توانید اینجا را ببینید.

      چند نمونه از قالبهای مورد استفاده ما

      • egamer یکی از قالب های حرفه ای که توسط ما برای ساخت سایت به کار گرفته می شود
      • evid یکی از قالب های حرفه ای که توسط ما برای ساخت سایت به کار گرفته می شود
      • polished یکی از قالب های حرفه ای که توسط ما برای ساخت سایت به کار گرفته می شود
      • thesource یکی از قالب های حرفه ای که توسط ما برای ساخت سایت به کار گرفته می شود
      egamer1 evid2 polished3 thesource4
      Javascript Image Gallery Scroller by WOWSlider.com v2.3

      از بخش ساخت سایت در وب سایت ما دیدن کنید.