Re: Promovarea cartii "Evanghelia versus Iuda"

  • Ovidiu Eremia
    Message 1 of 3 , Nov 9, 2006
      Buna ziua,

      Va transmit un mesaj de la Danion Vasile trimis tuturor celor ce pot ajuta in aceasta cauza, in speranta ca vor auzi cat mai multi:

      "Pentru cei care se ocupa de site-uri ortodoxe: va rog mult sa puneti si coperta cartii mele Evanghelia versus Iuda, in curs de aparitie la Editura Sophia. Oricat efort as face, nu pot contrabalansa reclama pe care o fac cei de la National Geographic. Asa ca apelez la ajutorul vostru: va rog sa puneti pe prima pagina a site-uri-lor voastre imaginea copertii cartii mele, asa cum apare pe  http://www.danionvasile.ro/evanghelia-versus-iuda.php
      Si sa dati link-ul la pagina cu anuntul de conferinte.
      Astept sa fiu contactat.( danionvasile@... )
      Multumiri anticipate
      PS Astept idei de promovare a cartii…" - Danion Vasile

      Va multumesc,
      Ovidiu Eremia, un crestin ortodox

    • Ovidiu Eremia

        Message 3 of 3 , Nov 21, 2006
          Ieri, Marti 21 noiembrie 2006, Parintele Gheorghe Calciu a intrat in Biserica Biruitoare, in glasul cantarilor ingeresti.
          In urmatoarele ore familia va emite un comunicat de presa.
          Bunul Dumnezeu sa-l odihneasca pe parintele Calciu printre sfintii sai.

          http://ro.wikipedia.org/wiki/Gheorghe_Calciu-Dumitreasa