“Evanghelia versus Iuda”, lansare la Bucuresti

  • Ovidiu Eremia
    Message 1 of 1 , Dec 18, 2006
      Doamne ajuta.
      Va anunt ca pe data de 18 decembrie, luni (adica azi) am conferinta pe tema Evanghelia versus Iuda in Bucuresti la Casa studentilor Preoteasa, in spatele Operei, ora 18.00.
      Vor vorbi si pr. Ioan Teodorescu si actorul Dan Puric.
      Cartea cu acelasi titlu poate fi comandata la editura@... (pret 100.000 lei, 300 pagini).
      Am o rugaminte: intrucat, fiind pana acum plecat in tara pentru restul conferintelor nu am putut sa supraveghez organizarea conferintei, au aparut unele probleme: desi s-au tiparit foarte multe afise, cele mai multe au fost rupte imediat ce au fost puse.
      Azi, de exemplu, la biserica studentilor din Politehnica nu stia nimeni de conferinta de maine. Asa ca va rog sa anuntati pe toti cei interesati de tema sa vina la conferinta.
      Cu multumiri,
      Danion Vasile

      Un alt anunt:
      •  Pe 22 decembrie voi tine o conferinta si la Timisoara, la ora 18.00, Casa Tineretului (Celelalte conferinte din post:
      •  19 decembrie - Targu Mures, Palatul Culturii, Sala mica, ora 18.00.
      •  20 decembrie - Baia Mare, ora19. 00, amfiteatrul Facultatii de litere, A 59 •  21 decembrie – Sibiu, ora 18.00, Facultatea de Teologie Ortodoxa.
      •  22 decembrie – Timisoara, ora 18.00, Casa Tineretului)
      Danion Vasile