Re: [Mayapada Prana] Pelaporan DH ny Tukirah

  • FeY Dharma
    Message 1 of 183 , Nov 30, 2004
      ass wr wb

      semoga keluarga yang ditinggalkan diberi kesabaran.

      wass wr wb
      --- sugridto rahmadi <sugridtorah@...> wrote:

> [...]
      > Suyoso sekeluarga
      >
      > mayapadaprana@yahoogroups.com wrote:
      >

      > Hello,
      >
      > This email message is a notification to let you know
      > that
      > a file has been uploaded to the Files area of the
      > mayapadaprana
      > group.
      >
      > File : /Sai Baba/baba.zip
      > Uploaded by : red_conjurer
      > <red_conjurer@...>
      > Description : Sai Baba
      >
      > You can access this file at the URL

      > To learn more about file sharing for your group,

      =====
      http://www.feydharma.tk

      jika kau mencari cinta galilah kedalam dasar hatimu dan bila tak kau temui juga galilah kedalam jantungmu namun bila tak kau temui juga sedangkan jantungmu tlah terkoyak dan berhenti berdetak maka itu lebih baik daripada kau hidup tanpa cinta :D

      Take Yahoo! Mail with you! Get it on your mobile phone.
      http://mobile.yahoo.com/maildemo
    • mayapadaprana@yahoogroups.com
      Message 183 of 183 , Mar 26, 2012
        Hello,

        This email message is a notification to let you know that
        a file has been uploaded to the Files area of the mayapadaprana
        group.

        File : /140 Messages.pdf
        Uploaded by : red_conjurer <red_conjurer@...>
        Description : 140 Messages From Maitreya