Arabic Online Learning Forum (In Malay)

  • nasharuddin_alazmi
    Message 1 of 52 , Jul 16, 2001
      ASALAMUALAIKUM...<br><br>Tuan-tuan dijemput ke
      forum tersebut di
      Malaysia bagi menyokong tulisan Jawi, Arab dan teks
      Al-Quram rsm Uthmani serta Rumi tanpa Windows Arabic.
      biasa berdasarkan kaedah ponetik i.e (Alif ==A, Ba
      ==B).Contoh, utk.mengeja ALLAH : Alif + Lam + Lam + Hah === A
      + L + L + H<br>WASALAM
    • rizqin96
      Message 52 of 52 , Feb 9, 2002
        waalaikum salaam hazjo, i am sorry to say this
        club is not active.<br>i tried to post arabic lessons
        but i find that it may not be easy as the arabic
        lessons actually need a teacher in front of you and plus
        the arabic writings<br>you may email me if u want to
        join other clubs that discuzz islam, inshaALLAH.<br>my
        email rizqin96@...