  • Farkas Rita
    Message 1 of 1 , Nov 17, 2002
      Szia mindeninek!
      Örömmel tudathatlak Titeket, hogy jövõ vasárnap (nov. 24-én) este 6-kor
      koncertünk lesz az Újpalotai Mûvelõdési Házban (Zsókavár u. 15.), ahová
      mindenkit sok-sok szeretettel várok!! Nevünk, mint azt láthattátok, per
      pill. OkTett Lányok (nagyon szellemes, nem?) már vagy két hónapja. Amúgy,
      mint a nevünk is mutatja, egy oktett vagyunk, hét fuvolából és egy csellóból
      állunk. (ez értelmes lett...) Lesz belépõ, de túl lehet élni:300 Ft, és
      ezért mindenki kap teát és sütit, amit mi sütünk!!! Egyébként az egésznek
      teaházi hangulata lesz (reményeink szerint). Szóval, akinek van kedve,
      jöjjön, legalább végre találkozunk!!
      Puszi: Rita