  • Molnar Anna
    Message 1 of 1 , Nov 7, 2002

      Gizi kért tőlem barokk ruhákról képeket, de rájöttem, hogy olyan sok van, hogy inkább a lapok címét adnám meg.
      Szerintem a rokokót is ide vehetnénk, - mikor majd megbeszéljük a ruhákat, úgyis együtt döntjük el, hogy hányadik század, és milyen terület.
      Ha valakinek így mégsem sikerülne - nincs ideje végignézni, vagy esetleg lehetősége sincs - akkor jelezzen nekem vissza, mert küldök lementett képeket.

      Szóval a címek:
      www.kipar.org  ( Itt érdemes az "engravings" nevű képeket megnézni.)
      www.costumes.org  ( Itt válasszátok a "costome history"-t, utána pedig a 17th és 18th century-t. Ekkor ki fog adni egy csomó címet, - én nem tudtam eldönteni melyik a legjobb, mert mindegyik ad új információt. Én találtam barokk cipőkről, fűzőkről - angolul corset -, frizurákról képeket, van egy csomó leírás és rajz is.)
      ( A szabásminta angolul patterns.)
      Ezenkívül még rengeteg van, de azokat még én sem néztem végig.
      Jó böngészést, Anna