FW: Dícséret (fwd)

  • Wenczel Dóra
    Message 1 of 1 , Nov 7, 2002
      Na, erről a levélről beszéltem; ez az, amit a Matávosok a
      Pódiumon c. megmozdulás után kaptunk...
      Gyönyörű, nem? :)))

      Kedves Művészek !

      Sugár András úr köszönő és dícsérő szavait tolmácsolom
      felétek.

      A Matáv vezetőségi ülésen hallotta fellépésünket magasztaló
      szavakat Pásztori úr részéről, aki megjegyezte, hogy
      látszott az elkötelezettség és tudatosság mindegyikünkben.

      Sugár úr gratulál és köszöni a csodálatos produkciókat.

      Üdv Tapi