Új szépségek

  • wedorkus
    Message 1 of 1 , Feb 21 3:17 AM
      Halihó!

      Feltettem a lista internetes oldalára a Hajni által körbeküldött
      képeket, a visegrádi fotók mellé.
      Ezen kívül felkerült néhány jó link a kedvenceim közül. Ha minden
      igaz, a 'Bookmark' felirat alatt találjátok õket. Ha gondoljátok,
      ide Ti is pakolhattok (már aki a világháló fogságában vergõdik...);
      vagy ha vkinek hirtelen nincs rá érkezése, az írja meg a listára, majd
      felteszem én.
      Jó böngészést!

      Üdv:
      Dóri