nem tudom, igaz-e?[Fwd: FW: MANAGEREK IV] (fwd)

  • Győr Gizella
    Message 1 of 3 , Oct 1, 2003
      ---------- Továbbított levél ----------
      Dátum: Wed, 1 Oct 2003 9:47:14 +0200
      Feladó: agripharma@...
      Címzett: gizella2092@...
      Tárgy: [Fwd: FW: MANAGEREK IV]

      <zsilaksa@...>, "'apok@...'"
      > <apok@...>
      > Másolat: "Novopharma (full)" <Novopharmafull@...>,
      > Smidt Éva <korte@...>

      NE
      > VÁLASZOLJON A HÍVÁSRA, HANEM SZAKÍTSA MEG AZONNAL! Ha
      fogadja a hívást, a
      > telefon vírusfert?zést kap. A vírus töröl minden IMEI és IMSI adatot a
      > telefonból és a SIM kártyáról, ami miatt a készülék nem fog tudni a
      > hálózathoz kapcsolódni. A telefonkészüléket csak cserélni lehet. Ezt
      az
      > információt meger?sítette a Motorola és a Nokia, megtalálható a CNN
      > weboldalán is. Mára hárommillió készüléket tett tönkre a vírus.
      >
      > Kérjük, küldje tovább ezt az információt barátainak.
      >
      > FLP központi iroda

    • Wenczel Dóra
      Message 2 of 3 , Oct 1, 2003

        Az egész egy marhaság... A hírnek semmilyen valóságalapja nincs! A
        gyártók is egyértelműen cáfolják az állítást. (Nálunk a Westelben körbe
        is írták,h nehogy elhiggyük!) Ez a szokásos trükk: a levél maga
        a "vírus", ami arra ösztönöz, hogy minden létező irányba
        továbbküldjük, lehalasztva ezzel a gyanútlan és jóhiszemű
        felhasználók levelezőrendszereit.

        Üdv
        Dóri

        Győr Gizella <gizella2092@...> írta:

        > NE
        > fogadja a hívást, a
        > az
        CNN

      • Takacs Peter
        Message 3 of 3 , Oct 1, 2003
          Gyanutlan es johiszemu felhasznalo??? ilyen nincs

          a Rendszergazda :)