KOLTOZES - KOLTOZES - KOLTOZES

  • wedorkus
    Message 1 of 1 , Sep 2, 2003
      Figyelem, figyelem!

      A sikeres tesztidõszak után (special thx to TPeti) úgy döntöttem,h
      elköltözünk a Yahoo nagyszerû rendszerérõl a Primlistára!

      Hamarosan minden itteni tag kap egy feliratkozó levelet, amivel - ha
      akar, és reméljük mindannyian akartok - néhány egyszerû mûvelet után
      tagja lehet az új listának. (Ha valakinek gondja akad, vagy csak
      egyszerûen kérdése van, írjon - wedork@...)

      Az itteni archívum még egy darabig elérhetõ marad, megpróbálom
      kimazsolázni belõle az értelmes linkeket (a csatolmányokat már úgyis
      lenyeste a yahoo az 'optimalizálás' jegyében). Ha valakinek napi
      olvasmánya a levlista eddigi archívuma, szóljon, találunk megoldást.

      csók
      :D.