Koltozes??

  • wedorkus
    Message 1 of 1 , Aug 21, 2003
      Kedves Mindenki!
      Az utóbbi napok-hetek problémáit látván felmerült bennem,h
      elköltözzünk a Yahoo-ról, levlistástól-mindenestõl.

      Vélemény?

      Én elsõ körben a magyar Primlistára gondoltam (másodikban is, mert
      igazából a yahoon kívül csak azt ismerem), de ha valakinek van jobb
      ötlete, szóljon. Sajna az egy kicsit primitívebb bizonyos
      szempontból, de talán jobban beválik.

      Na csók
      :D.

      Ui. Lehet egyébként,h a Subject-ban lévõ ékezetek a ludasak, azt
      elvileg nem szereti a yahoos rendszer (a tengerimalacos lista
      moderátora sírt is miatta eleget, ott már leszoktunk róla... Nekem
      viszont nem üzengetett semmit a yahoo, ezért is nem szóltam Nektek.)