Eltévedt levél + névlista

  • wedorkus
    Message 1 of 1 , May 6, 2002
      Helló mindenkinek!
      Ez a levél tévedésbõl csak nekem jött, úgyhogy most megosztom
      mindenkivel.

      "Sziasztok!

      Nagynehezen eljutottam oda hogy megcsináljam a névlistát hogy
      nagyjából mindeki elérhetõ legyen.
      Az a kérésem ha valaki észreveszi hogy esetleg nincs rajta, vagy
      hiányosak az adatok, esetleg nem felelnek meg a valóságnak az szóljon
      nekem és korigálom õket. Nemsokára lesz egy szülestésnapos, névnapos
      lista is! Ehhez viszont az kéne hogy aki tudja az küldje át nekem
      emailbe az adatait (pl.: 1986/10/04, május 22)
      DÓRI!( moderátorok gyöngye) meg lehet azt csinálni hogy ezeket a
      listákat felrakni a yahoo-s oldalra?
      Röviden ennyi4
      Bárkinek kérdése van rendelkezésére állok!
      Legyetek Jók
      Puszi
      Kis Rita"

      És akkor mindjárt egy válasz:
      Az xls filét természetesen fel tudom tenni a yahoo megfelelõ
      szekciójába, ha nincs kifogás ellene. De akkor az a neten keresztül
      akárki számára elérhetõ, ami - bár lehet,h én vagyok túl aggályoskodó
      - nem biztos,h üdvös dolog. Éppen ezért nem csatoltam most a szóban
      forgó táblát, mert akkor az is elérhetõ az archívumon keresztül...

      Vélemény?
      :D., a moderátorok gyöngye