198Re: [maretemporis] nem tudom, igaz-e?

  • Wenczel Dóra
    Oct 1, 2003
      Sziasztok!

      Az egész egy marhaság... A hírnek semmilyen valóságalapja nincs! A
      gyártók is egyértelműen cáfolják az állítást. (Nálunk a Westelben körbe
      is írták,h nehogy elhiggyük!) Ez a szokásos trükk: a levél maga
      a "vírus", ami arra ösztönöz, hogy minden létező irányba
      továbbküldjük, lehalasztva ezzel a gyanútlan és jóhiszemű
      felhasználók levelezőrendszereit.

      Üdv
      Dóri

      Győr Gizella <gizella2092@...> írta: