LaTeX

  • Khiraly
    Message 1 of 4 , Feb 2, 2003

      Tudom, hogy nem illene _nem_ magyarispellel/helyesirasellenorzessel
      foglalkozo kerdest feltenni, de
      talan itt megiscsak tudtok segiteni.
      Hol tudnek utananezni a stilusoknak, egy LaTeX doksihoz?(tehat ha A4-re
      allitom a lap meretet, akkor tul nagyok
      lesznek a margok a lap mind a 4 oldalan, es az hogy most 1 cm-rel
      kisebbre veszem bal oldalt a margot, nem tudom,
      hoyg az a magyar tipografiaval osszehangban van-e(biztos nincs).)

      Vagy esetleg tudtok egy LaTeX-szel foglalkozo levlistat ajanlani?(ahol
      az ,,okosoktol'' meg lehetne kerdezni...)

      Ha ugy gondoljatok hogy nagyon nem ide vag a tema, akkor egyszeruen ne
      valaszoljatok, nem foglak titeket ezzel ,,nyaggatni''.
      (ugy tudom hogy nehanyan hasznaljatok a latexet...)

      Elore is koszonom!

      Khiraly

      (ha valaki ugy gondolja, hogy nem akarja a vlaszaval a listat terhelni,
      akkor irjon nyugodtan maganba:
      khiraly123 at gmx.net)
    • Attila.Nohl@eth.ericsson.se
      Message 2 of 4 , Feb 3, 2003
        On Sun, 2 Feb 2003, Khiraly wrote:
        [...]
        > Vagy esetleg tudtok egy LaTeX-szel foglalkozo levlistat ajanlani?(ahol
        > az ,,okosoktol'' meg lehetne kerdezni...)

        hun.comp.text.tex newsgroup (a kedvenc nntp szervereden), de a linux
        listan (http://mlf.linux.rulez.org/mailman/listinfo/linux) is szoktak
        valaszolna LaTeX kerdesekre.
        Bye,NAR
        --
        "Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
        tried it."
        Message 3 of 4 , Feb 3, 2003
          Szia!

          A LaTeX kicsit macerás ebből a szempontból.
          Próbáld ki az

          \usepackage{a4wide.sty}

          parancsot a \begin{document} előtt.

          Laci

          Khiraly <khiraly123@...> irta:

> [...]
          >
          > Elore is koszonom!
          >
          > Khiraly
          >
          > (ha valaki ugy gondolja, hogy nem akarja a vlaszaval a listat

        • Khiraly
          Message 4 of 4 , Feb 3, 2003
            Németh László írta:

            >\usepackage{a4wide.sty}

            Koszonom neked, meg Viktornak a segitseget, mind a ketto mukodik;)
            Bar sztem a tied ,,elegansabb'', viszont nalam igy mukodik:

            \usepackage{a4wide}

            Ezer hala mindkettotoknek!
            (a latex levlistat is megnezem, bar ahogy nezem itt vannak az okosok;DD