Re: latin2 <-> utf8

  • biro_arpad
    Message 1 of 6 , Dec 1, 2002
      Hello,

      Khiraly:
      > recode utf8..latin2 | tr -d '\001-\011\013-\037'
      > |
      > tr '\000' '\n' | tr -d '\056' | grep -v ^$ | sort -u
      >
      > Ezzel az a GOND, hogy igy nem futtathato le

      A 3.1-es patch ezt is javitja. Javaslom, nezd meg.
      (Lasd elozo levelem.)

      Biro Arpad
    • Ittzes Peter
      Message 2 of 6 , Dec 2, 2002

        Par szoban a TeX-es konferencian Nemeth Laszlonak mar emlitettem az
        otletet:
        Szeretnenk penzt szerezni a Szechenyi konyvtarban egy szotokereso
        kifejlesztesere. Pontosabban, ha valaki a konyvtari rendszerben szeretne
        keresni, akkor kepes legyen a rendszer felismerni a szotovet.
        Arra gondoltam, hogy a magyarispellt fel lehetne erre hasznalni.
        Szeretnenk beirni a palyazatba a magyarispellt, mint fejlesztendo,
        alakitando szoftvert.
        Kerdeseim:
        - Hozzajarultok-e ehhez ? :)
        - Mennyire alkalmas a program erre a celra? Mennyit kene valtoztatni
        rajta?

        udv
        Ittzes Peter
      • Németh László
        Message 3 of 6 , Dec 2, 2002
          Kedves Peter!

          A szoto-eloallitas problemajat magaba foglalja, es kiterjeszti
          a Magyar Ispell morfologiai elemzove valo bovitese, amire
          tobbekkel, es egyedul is palyaztam/palyazom mar.
          Mivel ez fel even belul remenyeim szerint szamotokra
          is hasznalhato eredmennyel fog szolgalni, a palyazatotokra
          a kovetkezo temat javaslom inkabb (ami reszben fedi
          a temat): a Magyar Ispell bovitese az OSZK tezaurusszal.
          Ehhez dokumentacioval, es levelben tudok segitseget adni.
          (L. _alap/LEIRAS, hogy mit jelent a szokincs kategorizalasa
          a Magyar Ispellben.)

          Udv,

          Laci