Re: segítségnyújtás

  • nemethl@gyorsposta.hu
    Message 1 of 1 , Oct 31, 2002
      Kedves Zoltan!

      Koszonom az elismero szavakat a projekt
      tobbi resztvevoje neveben is!
      Nagyon orulok a felajanlott segitsegnek,
      es koszonom a hibajelzest!
      Jovo hetre elkeszul egy reszletes leiras
      a szotar bovitesere vonatkozoan.
      Addig is, a TypoTeX kiado honlapjan
      (http://www.typotex.hu)
      talalhato egy leiras a Magyar Ispell szotar
      felepiteserol a honlap TeX es LateX cimu
      oldalan.

      Udvozlettel,

      Nemeth Laszlo