1.1?

  • Koblinger Egmont
    Message 1 of 5 , Jul 3, 2006

      Most olvasom a hup-on, hogy az új OOo 2.0.3-ban magyarispell 1.1-es
      szótárállomány van. Elérhető külön is valahol az 1.1? A magyarispell.sf.net
      oldalon nem látok ilyet.

      (Az UHU-ban az OOo csomagból töröljük a magyarispell szótárállományt és
      szimlinkeljük a hunspell-hu nevű csomag megfelelő fájljára, ily módon
      spórolva kis helyet, és garantálva hogy az OOo és a parancssoros hunspell
      azonos szótárállománnyal dolgozik. Szeretném megtartani ezt a struktúrát, és
      nyilván az se lenne jó, ha a picike szótárállomány csomag forrása egy
      komplett openoffice volna.)

      köszi:

      Egmont
    • nemeth@mokk.bme.hu
      Message 2 of 5 , Jul 10, 2006
        Szia Egmont!

        Egy hónapja készen van, csak a változások listáját kell még
        rendbe szedni. Pár napon belül szeretném megcsinálni.
        A szótárak addig is itt találhatók meg külön:
        http://magyarispell.sourceforge.net/o23.tgz

        Üdvözlettel:

      • Koblinger Egmont
        Message 3 of 5 , Jul 17, 2006
          On Mon, Jul 10, 2006 at 10:46:58AM +0200, nemeth@... wrote:

          Sziasztok!

          > Egy hónapja készen van, csak a változások listáját kell még
          > rendbe szedni. Pár napon belül szeretném megcsinálni.

          Azóta is kíváncsian várom... hamarosan (kb. 2 hét múlva) szeretnénk kiadni
          az UHU-Linux 2.0-t, abba jó lenne ha bekerülne.

          Más: az "eseményvezérelt" szót az 1.0 nem fogadja el.

          Üdv:

          --
          Egmont
        • nemeth@mokk.bme.hu
          Message 4 of 5 , Jul 17, 2006
            Quoting Koblinger Egmont <egmont@...>:

> [...]
            >
            > Azóta is kíváncsian várom... hamarosan (kb. 2 hét múlva) szeretnénk kiadni
            > az UHU-Linux 2.0-t, abba jó lenne ha bekerülne.

            A hétvégén sajnos nem sikerült, de ma, vagy holnap este megcsinálom.
            Az eseményvezéreltet is felveszem akkor (bár akkor ebben az egyben különbözni fog az OOo-s változattól).

            Üdvözlettel:

            Laci

            > Más: az "eseményvezérelt" szót az 1.0 nem fogadja el.
            >

            > Üdv:
            >

            > --
            > Egmont

          • Koblinger Egmont
            Message 5 of 5 , Jul 17, 2006
              On Mon, Jul 17, 2006 at 02:49:13PM +0200, nemeth@... wrote:

              Szia!

              > A hétvégén sajnos nem sikerült, de ma, vagy holnap este megcsinálom.

              Oké, köszi!

              > Az eseményvezéreltet is felveszem akkor (bár akkor ebben az egyben különbözni fog az OOo-s változattól).

              Annyira nem fontos... szerintem inkább maradjon tényleg ugyanaz a kettő,
              aztán majd a következő verzióban ez is javítva lesz csomó egyéb dolog
              mellett...

              --
              Egmont