Re: [magyarispell] Hunspell

  • nemeth@mokk.bme.hu
    Message 1 of 2 , Aug 9, 2005
      Szia Tamás, sziasztok!

      Elnézést kérek, hogy ilyen későn válaszolok a leveledre.

      A Hunspell nagyon jó úton halad abban az irányba, hogy bekerüljön
      az OpenOffice.org-ba. Elkészítettem a Hunspell nemzetközi változatát
      Unicode támogatással, hogy elősegítsem az integrációt:
      http://hunspell.sourceforge.net Nagyon pozitív visszajelzéseket
      kaptam az OpenOffice.org MySpell moduljának szerzőjétől,
      a Lingucomponent projekt vezető Kevin Hendrickstől.
      Most a Hunspell-OpenOffice.org integráción (is) dolgozom, ami ha
      sikerülne, nagyon valószínűnek tartom, hogy a KDE-re is hatással lesz.

      Az Aspell magyar támogatása
      sokat javulhat, ha a Hunspell is mögötte lesz (a napokban
      írt Kevin Atkinson, hogy ezt az örökölt Pspell kód miatt
      nem olyan nehéz megvalósítani).

      Ezek jó hírek, de hiszem, ha látom a végeredményt! :)

      Üdvözlettel

      Laci