Levélszűrés bekapcsolva

  • nemeth@mokk.bme.hu
    Message 1 of 5 , Mar 31 11:57 PM

      Köszönöm a türelmeteket, amit a listatagok nevében küldött
      kéretlen és vírusos levelek alaposan próbára tettek.

      Eleonóra kérdése alapján lázas keresésbe kezdtem, míg
      végül megtaláltam a tökéletes levélszûrést: minden
      kéretlen levelet kiszûr központilag, 100%-os hatékonysággal.
      Természetesen a nem kéretlen leveleket átengedi a
      szûrõ.

      Magam sem hittem volna, hogy van ilyen, de tényleg van!

      Nagyon örülök, hogy többet a lista nem fog zaklatni
      senkit sem!

      Üdvözlettel

      Laci
      (a szûrõ)