Re: Magyar Ispell és Delphi

  • Németh László
    Message 1 of 1 , Feb 4, 2004
      Kedves Gábor!

      Goldman Eleonóra csinált Windows alatt dll-t a Hunspell
      programkönyvtárból. Elvileg ennek Deplhi alatt is
      működnie kell. Eleonóra Delphiben írt, Hunspell
      programkönyvtárat használó helyesírás-ellenőrző
      programja letölthető innen:
      http://tkltrans.sourceforge.net

      Eleonóra levelezési címe: eleonora46@....

      Üdvözlettel