Re: magyar ispell Windows alatt

  • Németh László
    Message 1 of 1 , Mar 8, 2002
      A hibaüzenet arra utal, hogy a futtatható ispell más formátumú szótárak
      kezelésére lett beállítva a fordítás során.
      Az ispell -vv
      parancs listájának tartalmaznia kell a
      MASKBITS=64
      és
      !NO8BIT (8BIT)
      opciókat, amelyek azt mutatják, hogy elegendő számú ragozási osztály
      szerepel a hash szótárban,
      valamint kiterjesztett ASCII (vagyis ékezetes betűk) kezelésére is képes
      az ispell.

      Amennyiben ez nem áll fenn, a forrást kell módosítani (átírni a
      fordításvezérlő makrókat, a #define
      segítségével, vagy megjegyzésbe téve ezeket a rossz beállításokat).
      A fordításhoz a DJGPP fordítási környezet a javasolt, ha jól sejtem.

      Amennyiben sikerül lefordítani egy működő DOS-os/Windowsos ispell-t,
      akkor
      kérem, hogy jelezzen a magyarispell levelezőlistán.
      Alex Peterson <alex.tolon.co.uk> CYGWIN környezetben WinNT alatt már
      sikeresen lefordította
      a Magyar Ispell-t.

      Egyéb: a MySpell pici hordozható C++ program, ami elvileg Windows alatt
      gond nélkül lefordul
      pl. a Visual C++, vagy a Borland C++-al is. Most készült el egy egész
      jól használható változata,
      sima szöveges állományok ellenőrzésére használható (vagy az
      OpenOffice.org-al egyéb
      dokumentumokéra is.) Egy-két napon írok erről a magyarispell listára
      (vagy felteszek forráskódot.)

      Üdv,

      Laci