Szaisztok + kerdes

  • Varga Viktor
    Message 1 of 2 , Aug 3, 2003
      Sziasztok!

      Lefordítottam a múlt héten a UniRed nevű Windowsos unicode-ot használó
      notepad jellegű program menürendszerét magyar nyelvre. (továbbá
      megcsináltam hozzá egy két kódtábla konvertert, és ha sikerül szerezni
      teljes CWI-1, CWI-2 ű, SZKI kódtáblát, akkor azokat is meg fogom
      csinálni.)

      A UniRed úgy van megírva, hogy képes használni az ispell-t, én viszont
      ugy vagyok megcsinálva, hogy egyzerűen képtelen voltam létrehozni a a
      szükséges hash és aff állományokat, de ez valószínüleg onnan jön, hogy
      nem nagyon hasznaltam eddig Linux-ot.

      Tudna nekem segíteni abban valaki abban, hogy a UniRed is tudja
      hasznalni az ispell szótárt?

      udv: Varga Viktor
    • Németh László
      Message 2 of 2 , Aug 7, 2003
        Szia!

        A http://magyarispell.sourceforge.net/hunspell-0.9.0.zip
        elvileg a Hunspell 0.9.0-s valtozatat tartalmazza
        Windows ala. A Hunspell kepes az Ispellt helyettesiteni,
        es valoszinuleg egyuttmukodik az UniRed programmal
        is, es ami meg jobb, sokkal tobbet tud a magyar
        helyesirasrol, mint az Ispell. Telepiteshez a
        C:\ gyokereben kell kicsomagolni, itt letrehoz
        egy MySpell mappát, ahol majd a .aff es .dic
        allomanyait keresi. A Hunspell.exe allomanyt
        Ispell.exe neven
        is elerhetove kell tenni, ha az UniRedbe be
        van drotozva az Ispell. Az .aff es .dic allomanyokat
        olyan nevre kell atnevezni, amit az UniRed
        megad az Ispell hivasanal a -d kapcsolo utan
        (pl. ez lehet a magyar: magyar.aff, magyar.dic).

        Remelem, ez alapjan sikerul beuzemelni.
        Ha igen, akkor tajekoztass minket a listan.
        Egyebkent nem talaltam az UniRed licencfelteteleit.
        Ez nyitott forraskodu program?

        Udvozlettel,

        Laci

        --- In magyarispell@yahoogroups.com, "Varga Viktor" <vargaviktor@p...>