Zaomije kasno je za sve

  • mnmnu111
    Message 1 of 1 , Jun 30 5:36 PM
      Ja se izvinjavam za neke stvari.Jucerasnju poruku nisam dobro svatila.
      Danas sam dobila odgovor na sve moje sumlje.Ti moras potraziti drugu
      osobu za svoju prljavu igru.Moras znati ja nisam tvoja igracka da se
      samnom igras kako ti hoces.To igracku moras potraziti negdje drugo.
      Ja nisam bila ljubavnica nikom i zapamti nikad i necu.Ja netrebam
      avanturu niti ljubavnika.Ovo nije iskazivanje ljubomore ovo je iskaziva
      nje bola, uvrede i jada.Ja neznam zasto se ovo desava bas meni,ali ja
      znam da je ovo toliko bolno i jadno.Dala sam ti sansu nisi je iskoristio
      sad vise nema ni jedne sanse.Ponavljam ti ovo nije ljubomora na tvoju
      dragu niti na bilo sto drugo.ja sam uvijek bila svjesna ko je ta zena
      i nikad nisam imala namjeru da srusim njezin brak i da uzmem njenu
      srecu.Ja sam takode svjesna da ona majka tvoje djece i da ona zaslu
      zuje tvoju paznju.Ja nemam nista protiv te zene,ja znam kako god ja
      osjecam bol tako boli nju.Ona je zena kao i ja.Mene boli nepravda
      Itvoja ponizenja koja ti cinis gotovo svaki dan.Moras priznati da je
      tako.Ti nisi bio sprema nikad nizasto ti si spreman da drugima nanosis
      bol i uvrede.Zaomije ali ovaj put je dosta za sva vremena.
      Nikad ti necu dozvoliti da od mene pravis budalu i da mi nanosis
      nepotrebni bol,a toliko bola si mi dao da ti nikad necu oprostiti.
      Zadrzacute u mojim molitvama i molicu Boga da ti poveca tvoju bol i
      da naucis dasmo svi od jednog Boga i da on zna sta mi mislimo i kad
      drugima cinimo nepravdu.Ja cu svoju srecu potraziti na drugoj strani
      i svoj zivot preokrenuti zauvijek.Uz boziju pomoc i ja cu naci nekoga
      kome nece smetati moja vjera i ko ce me prihvatiti onako kakva sam.
      Tebi porucujem cuvaj svoju familiju brinise o nima,zivi svoj zivot
      kako mozes najbolje i imaj na umu da nemozes zivjeti na dvije strane.
      Ja nedozvoljavam nikome da igra prljave igre samnom niti da sluzim kao
      ljubavnica.Danas sam se isplakala ne zato sto osjecam ljubomoru nego
      zato sto se osjecam ponizena i kao jedna kurva koju ti zelis radi
      svojih potreba,i dok ovo pisem i dalje placem jer se osjecam uvrijede
      nom i ponizenom.Bog ima i za mene i za tebe,i ja ti obecavam da cu ga
      moliti da vrati svaku moju bol i da ti poveca tvoju bol.Molicu boga
      da ti zdravlje tvojoj djeci,tvojoj supruzi svoj tvojoj familiji,a za
      tebe cu traziti ono sto si zasluzio.Znaj nikom nemozes nanijeti
      nepravdu da ti nece biti vraceno nepravdom.Sto se pene tice ja cu
      preboliti i prezivjeti.Ko zna gdje mozda negdje drugo mozda u nekom
      drugom gradu ili u nekoj drugoj drzavi nikad se nezna.Ni jedna nevolja
      nije zauvijek,niti teski dani mogu biti crni zauvijek.Drago mi je da
      si sa svojom familijom oni to zasluzuju.U svakom zlu ima dobroga.
      BOZE DRAGI KO UCINI DOBRO OBRADUJGA DOBRIM<ONOME KO CINI ZLO VRATIM
      ZLO ZA ZLO I JOS UVECAJ ZLO<AMIN.