Lietuviu susitikimas Cork'e, 5/4/2008, 7:00 pm

  • lithuaniansinireland@yahoogroups.com
    Message 1 of 5 , May 1, 2008
      Reminder from: lithuaniansinireland Yahoo! Group

      Title: Lietuviu susitikimas Cork'e

      Date: Sunday May 4, 2008
      Time: 7:00 pm - 10:00 pm
      Repeats: This event repeats every month on the first Sunday.
      Location: Baras Bodega
      Street: North Main st.
      City State Zip: Cork
      Notes: Kiekvieno menesio pirma sekmadieni, nuo 19:00 "La Cheile" bare vyksta lietuviu susitikimai.
      Butu malonu jei uzsuktumet.

      Daugiau info: http://www.alb.ie/index.php?subj=readtopic&id=214

      Adresas:
      46 Cornmarket Street
      Cork, Ireland

      Visi laukiami.

      Copyright © 2008  Yahoo! Inc. All Rights Reserved | Terms of Service | Privacy Policy
    • Jurgita Bartnykaite
      Message 2 of 5 , May 21, 2008
        Sveiki,

        Tik norejau pasiteirauti ar kas zinote kaip rasti "Valstybės turto įstatyma Airijoje".
        Yra daug ten tu tinklapiu su Airijos istatymais, bet butu nors gerai, kad kas zinotumet tikslu vertima, nes be tikslaus vertimo tai man cia visiskas pasimetimas tarp tu istatymu.

        Is anksto dekoju

        Pagarbiai
        Jurgita Bartnykaite

      • Gintarius Petkus
        Message 3 of 5 , May 21, 2008
          Sveiki,

          Parduodami bilietai:

          Dublin-Vilnius 05/06/2008
          Vilnius-Dublin 10/06/2008

          Parduos arba kartu arba po viena.

          Skambinkite Gintariui Petkui 086 60 30000 arba rasykite i: bd_gin@...

          Pagarbiai
          Gintarius
        • Oksana Paslaptis
          Message 4 of 5 , May 24, 2008
            Sveiki,

            Jei kas tures bilietus nuo 28 Birzelio buciau dekinga jei parasytumet man.
            Gali but bet kuri diena nuo 28 Birzelio iki 30 Liepos. Butu geriau jei DUblin-Kaunas Kaunas-DUblin bet gali but i Vilnius.

            Oksana

            Message 5 of 5 , May 26, 2008
              sveiki,

              as parduodu bilietus 2 suaugusiem ir 1 kudikiui, liepos 11-liepos 31,  Dublinas-Vilnius-Dublinas. 350 e + vardu keitimas... tel 0867427842

              Daiva

              lithuaniansinireland-unsubscribe@yahoogroups.comYahoo! Groups Links

[...]

              <*> Your email settings:
              Individual Email | Traditional