del VIASAT

  • Linas Ma
    Message 1 of 6 , Feb 1, 2008
      Laba diena, brangiosios ir brangieji,

      Turbut pastebejot, kad Viasat visoje Airijoje jau daugiau kaip savaite neberodo. Kiek skambinau i Viasat atstovybe, tai metesi pazadais, o dabar jau net terminu nebesako, tik pasako, kad netrukus pataisys. Manau, kad musu visu bendras kreipimasis paskubintu Sirius4 palydovo siunciamo signalo korekcija, nes kai po viena skambinam, tai jiems lengviau pazadais pasidalinti...

      Linas ma
      <--------------------===================================-------------------->
      DELFI mail pašto sistema http://www.mail.lt
    • Daiva M
      Message 2 of 6 , Feb 1, 2008

        pastebejome pastebejome, operatore sake kad iki savaites galo 'tikrai tikrai bus pataisyta viskas', bet kaip matome, niekas neveikia... Parasiau jiems e-mail, ka dar galim daryti?

        Message 3 of 6 , Feb 4, 2008
          Siulau nunesti jiems visa lekste su visa iranga pas juos i kabineta, kur jie
          ten sedi, pasiulyti jiems patiems pasiziureti ju siunciamas musu apmokamas
          programas :)

          On 2/1/08, Daiva M <daivokasm@...> wrote:

          > Sveiki,
          >
          > pastebejome pastebejome, operatore sake kad iki savaites galo 'tikrai
          > tikrai bus pataisyta viskas', bet kaip matome, niekas neveikia... Parasiau
          > jiems e-mail, ka dar galim daryti?

          Su pagarba/respectfully
          Tomas Dembinskas
          Tom/DE

        • Kuska
          Message 4 of 6 , Feb 4, 2008
            Kas grazins pinigus uz nepatogumus?? Jie netgi nepranese, kad
            turesime problemu, interneto puslapyje irgi jokios informacijos!!!
            Mes jau 2 kart. skambinom ir pasakem, kad grazintu pinigus uz visas
            savaites, tai pasake, kad si klausima apsvarstys.
            Kol mes busime pasyvus ir tylesim jie niekur neskubes!

            --- In lithuaniansinireland@yahoogroups.com, "Tomas
            Dembinskas" <T.Dembinskas@...> wrote:

> [...]
            kabineta, kur jie
            > ten sedi, pasiulyti jiems patiems pasiziureti ju siunciamas musu

          • ramunem79
            Message 5 of 6 , Feb 5, 2008
              sveiki. gal kas turi naujasnes informacijos apie viasat?
              jaigu ne tai gal rimtai reiketu imtis priemoniu su jais.
            • Linas Ma
              Message 6 of 6 , Feb 7, 2008
                >labas,

                Mane irgi isvargino ju pazadai, tai per pazistamus suzinojau apie viasat idomiu dalykeliu. Sklando zinios, kad be rudens airijoje viasat neimanoma bus matyti, nes labai brangiai kainuoja ju naujai paleisto palydovo reguliavimas. Viasat tyli ir bijo, ir pinigus renka is abonentu.
                Bandykit nesti viasatui atgal ju iranga, dar kol kas jie sprendimo del pinigu grazinimo neturi, jei mokesite kalbeti, gal grazins.
                Airijoje nera Viasat atstovybes, beje. Tik apsisaukeliai, kurie greit pakeis verslo pobudi ir prades prekiauti kito gerai zinomo prekinio zenklo produkcija.

                visada jusu, linas2